Publikacijos

Hoshin Kanri: strategijos procesas Lean įmonėje

Hoshin Kanri: strategijos procesas Lean įmonėje

Vilma Nasteckienė, holistinės vadybos trenerė, UAB IMPROVEMENT     Kiek laiko iššvaistoma strateginiam planavimui, kuris pasibaigia gražiai apipavidalintais skambiais tikslais, atitrūkusiais tiek nuo kliento, tiek nuo įmonėje vykstančių procesų? Kaip pasiekti, kad tikslai virstų veiksmais, o pastarieji taptų matomu pokyčiu?   „Hoshin Kanri metodika bet kurią organizaciją transformuoja į didžius eksperimentus vykdančią bendruomenę, sistemingai tobulinančią darymą […]

Lean sistemos raida Lietuvoje: pirmieji žingsniai

LEAN sistema Lietuvoje šiuo metu jau yra pripažinta kaip viena sėkmingiausių verslo efektyvumo gerinimo ir konkurencingumo didininimo krypčių. Kiekvienais metais girdime apie vis naujas sėkmės istorijas ne tik versle, bet ir viešojo sektoriaus organizacijose. Ne vienos jų pasiekimai kelia susižavėjimą bei pagarbą ir yra sektinas pavyzdys kitiems.

Kaip pereiti iš tradicinės į holistinę Lean vadybą?

Kaip pereiti iš tradicinės į holistinę Lean vadybą?

Įmonė yra holistinė sistema, susidedanti iš dalių, kurios įtakoja viena kitos elgesį ir savybes. Juk viena sistemos dalis daro įtaką kitoms sistemos dalims ir sistemai visumoje, dėl to, visos sistemos dalys yra priklausomos viena nuo kitos.

Ir man teko nuo nulio sukurti ir valdyti gamybinę įmonę, tiesa nedidelę, iki 60 žmonių. Visgi aiškiai pamenu pirmų metų bemieges naktis. Kai kitam ketvirčiui užsakymų dar nėra, bankas vėl atmeta kreditavimo liniją, klientams gaminius atkrauti reikia, žaliavas užpirkti reikia ir sumokėti atlyginimus žmonėms, ir visame tame supranti, kad esi viena ir turi rasti stabilumo formulę.

KAIP TAIKYTI LEAN PASLAUGOSE, KAD TAI KURTŲ VERTĘ KLIENTUI?

KAIP TAIKYTI LEAN PASLAUGOSE, KAD TAI KURTŲ VERTĘ KLIENTUI?

Autorė: Laura Gerrits-Gedvilė, Veiklos tobulinimo trenerė, UAB IMPROVEMENT   Koks yra vidutinis klientų, užklausų ar užduočių srautas per dieną? Kiek etatų reikia, kad aptarnauti srautą? Kiek laiko vidutiniškai trunka aptarnauti klientus skirtingais klausimais? Koks turėtų būti kiekvieno darbuotojo tikslas, kad galėčiau efektyviai aptarnauti srautą?   Tai logiška klausimų seka, kuriuos sau užduota vadovai, dirbantys paslaugų […]

Lean: sveiko proto sistematizacija

Lean: sveiko proto sistematizacija

Francisco Lendinez, COO GF Nordea.   Prieš kelis mėnesius, Navantia (Ispanijos valstybinė laivų statykla) paprašė manęs sudalyvauti konferencijoje apie kultūros kaitą kylančią taikant LEAN mąstymą. Šią savaitę gavau santrauką, kuri buvo paskelbta jų vidaus laikraštyje Cuadern@. Aš išverčiau tai į anglų kalbą ir tikiuosi jums tai bus įdomu.   Kokia yra LEAN metodo esmė? Man […]